Saturday 8 August 2009

回忆酿的酒

在和你的回忆散步
让自己沉醉在其中
时间仿佛静止了
回到最美好的片刻
再多一下下就好

最美好的邂逅
就如同是与手套的相遇
你空出一双手
穿过黑夜握住我
有你在 怕什么
握在手心的温柔
那就是你的记号
天气寒冷 但阳光灿烂
我的心很暖

因为你
我绝不会轻易的失去微笑
感觉自己强烈的心跳
总是对你贪心 怎么办呢

有你的地方
就是我的心想要去的方向
这是我们之间最好的距离
要努力幸福哦
我们一定都会幸福的

7 comments:

Anonymous said...

可以容许我称赞你的文笔吗?
升华了~
你这篇blog带有很强烈的思念感
你一定很想他吧?

It is really Touch My Heart~
能够在你回忆留下痕迹的人
真幸福~

一柳枫 said...

hehe,很甜蜜哦。。。
哪一个人,既然有如斯魅力。。。。
想必那个人一定对你很好。。。
祝福你们哦。。。

eVonne said...

朋友,你过奖了啦。。我不敢当哦~~
其实我还有很多要进步的地方耶。。呵呵
你应该也有写部落格吧??
介意告诉我吗??哈哈

是的,我疯狂想念着他。。
虽然我们的距离是无法跨越的,我也不该留恋
只能好好珍藏我们共处的时光 ^^
谢谢你的鼓励与捧场哦~~
也祝你幸福快乐。:)

eVonne said...

一柳枫,谢谢你的祝福哦~~ 呵呵
如果你有一丝丝好奇那个人是谁,
那我能告诉你,他不是新院的人。。哈哈
拥有的时候,就要懂得珍惜咯~~
也祝福你,加油。^^

Ming said...

aww so sweet....jelous-nya....hahaha...next time yamcha rmb to intro kay....take care gal....miss u

Anonymous said...

hey there, it's been awhile since we last chat online. how have u been? saw ur status dat says u injured ur knee again? becoz of dance or sport? if it's bad, make sure u rest ur knee okay. dont exert it anymore. hope to catch up with u soon!

eVonne said...

Ming,
wat jelous la. sesat-nya. haha
okok sorry 2ffk u guys dis weekend.
got things to do ma. hehe.
c ya'll nex weekend then!!

anonymous,
u are?? yupe, was injured coz of dance. haha. as usual la. thank God it's all over now. so finally get to really rest my knees. hehe. thanks 4caring ya. that's very sweet of u. u take care too. c ya online, rite?? =)