Saturday 21 November 2009

07112009

两个星期前,最爱的爸爸离开了我们。
能够坐在这里写下这篇部格,
我至少已经流了一公升的眼泪吧。
想在这里给关心我的你们一个交代。
我知道我变得冷漠了,也多了一份沉默。
我知道我没有回复讯息,也不想与人见面。
你们的心意,我都知道的,也感受得到。
可是现在的我,只想静静地待着。
所以,请给我一些时间好吗?
我会回来的,我一定会努力着。
只是,也许回来以后,就不再是从前的那个我了。

For those of you who already knew,
Thanks for everything.
Don't be sorry for not being here for me,
I just want to be with my family at this point of time.
All I need now, is time.
So just let me take my time, ya?
A time for parting, and a time for remembering.
My dad will be always cherished, forever remembered.
Thank you, once again.
Won't be writing for some time.
Signing off.

11 comments:

Purple said...

dear...be strong...
always support and bside u when u nid me.

Bryant said...

Evonne, the hardest thing in life is to face the loss of our beloved family. but do continue to have the faith that Uncle James is in heaven with God and because of that, we will shall meet again one day. when words fail to comfort, may God's presence and peace be with you. and my support is here with you too, always. you are never alone, we'll get through this together. *hugs you*

niang said...

能在这里写下这篇blog
证明你已经很努力了
无论你变成怎样
你还是我认识的evonne
所以别着急
随心吧

Anonymous said...

不要放弃喔。。。还有我为你加持 =)
要相信明天,嗯?
你是好人。。。所以一定会有好报的。。。
加油喔。。。

shan said...

一切会随着时间的流逝而过去。。。即使你需要一辈子的时间好好地静静地待着我们都会一直陪在你的身边。回来后不管是哪一个的你,你永远都是我心目中最勇敢最坚强的evonne!!!

Anonymous said...

人总是会有脆弱的时候。
所以朋友,请别太勉强自己喔。。。
当自己爱的人离开我们的时候,
时间却不会因此而停留。。。
世界也不会静止。
太阳还是照样会升起,
地球还是一样地转动。
身边的一切仿佛没什么不同,
唯一对我们而言不同的。。。
只是爱的人已经不在身边而已。
这种感觉,的确只有痛过的人才懂。。。
我希望你知道你并不是一个人噢,
不管你需要多久的时间。。。
我也相信你一定可以重新站起来的。
因为你就是你!

Singalone said...

感懷天下無不散之宴席
國學課有說過-----------節哀順變
但愿你能做到如此...
加油,我們都在。

Joshua said...

evonne,加油哦。。。别伤心太久噢。。。因为你或许不知道,你的身边有很多人。。。很需要你带给他们动力去积极地面对生活的喔。。。所以你一定要振作。。。等你熬过了这种痛楚以后,你就会比之前更坚强的了!+u =)

明锋 said...

哈喽~~~ 很久不见了。。。虽然知道你的近况,还是希望你过得好啰。。。不要放弃,因为有一天缘分会继续!

Ben said...

evonne, it's been awhile.
hope u're a lil better by now.
take good care of yourself.
am here kay, anytime. hugs you.

昱祥 said...

hey girl, just wanna say 加油喔~~
need a break 时别忘了我哦。。。
always here for u。。。
take care =)